H νέα τηλεοπτική καμπάνια της l’artigianoμε το σλόγκαν“pizza με περιεχόμενο”
βρίσκεται ήδη στον αέρα.
Τι είναι αλήθεια το “περιεχόμενο”; Είναι αυτό που
εμπεριέχεται, που γεμίζει χρόνο και χώρο. Και γιατί φτιάχνουμε περιεχόμενο στα socialmedia; Για να μοιραζόμαστε ό,τι γεμίζει τον χρόνο και τον χώρο
μας με άλλους ανθρώπους, επειδή θέλουμε να ανήκουμε, να αρέσουμε, να νιώθουμε
πιο κοντά, να αφήνουμε το σημάδι μας.
Η l’artigianoαντιλαμβάνεται το
σήμερα, έχει φρέσκο τρόπο σκέψης, ακριβώς όπως και οι ζύμες της, και θέλει να
αναδείξει τους ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο, με
αυθεντικότητα και αλήθεια. Και είναι γνωστό ότι το καλό περιεχόμενο ανοίγει και
την όρεξη! Όμως, η αλήθεια είναι πως ηl’artigianoέχει ακόμη ένα κοινό με όλους τους
νέους αλλά και μεγαλύτερους που λατρεύουν το TikTok, που είναι και ο δημιουργικός καμβάς της καμπάνιας:Έχει περιεχόμενο.
Γιατί είναι πλούσια, με αγνά υλικά, αυθεντική ιταλική γεύση, μοναδικές συνταγές
και κάθε φορά μια νέα απολαυστική πρόταση.
Η l’artigianoμε τη νέα
καμπάνια της πρωτοπορεί και δημιουργεί, σε κάθετο format, την πρώτη σειρά τηλεοπτικώνspotsμε περιεχόμενο
από ξεχωριστούς TikTokers. Αυθεντικότητα, beat, νέα φρέσκα πρόσωπα, πολλή pizza με πολύ
περιεχόμενο.
Η καμπάνια περιλαμβάνει 5 τηλεοπτικά spots που φυσικά θα εξαπλωθούν και σε όλα τα digital κανάλια, όπως η λιωμένη μοτσαρέλα πάνω στην πίτσα l’artigiano. Γιατί μόνο μια pizza με απόλυτα
απολαυστικό περιεχόμενο μπορεί να έχει μια απόλυτα απολαυστική και φιλόδοξη
επικοινωνία, με φουλ περιεχόμενο.
Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται το σκηνοθετικό δίδυμο
Λήδα Βαρτζιώτη και Δημήτρη Τσακαλέα, που αξιοποίησαν στο έπακρο τη δημιουργική
ιδέα και τα σενάρια της ScarletAgency, σε μια παραγωγή
της Feel Me Films, με παραγωγό τον Δημήτρη Παπουτσή και με πρωτότυπη
μουσική ErmisMusic.