Hl’artigianoδιακρίθηκε με το BronzeAward στην κατηγορία «BestSocialMediaStrategyforSales» για την
καμπάνια της «Pizza με περιεχόμενο» στα βραβεία SocialMediaAwards 2022 που πραγματοποιήθηκαν στις 9 Νοεμβρίου.
Στην επετειακή τελετή απονομής των Social Media Awards που έκλεισαν φέτος
τα 10 τους χρόνια, βραβεύτηκαν τα πιο αποτελεσματικά και καινοτόμα case studies
με την l’artigiano να καταφέρνει να ξεχωρίζει μεταξύ 400 και
πλέον υποψηφιοτήτων αποσπώντας μία πολύ σημαντική διάκριση.
Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη σκληρή δουλειά και προσπάθεια ολόκληρης
της εταιρείας να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις του σήμερα και σε συνεργασία με
τη “Scarlet Agency” κατάφεραν να ξεχωρίσουν για την καμπάνια επικοινωνίας που
δημιουργήσαν αναδεικνύοντας αποτελεσματικά το μήνυμά τους.
Η ασύγκριτη ποιότητα της l’artigiano είναι εμφανής σε όλο το φάσμα δράσης της δημιουργώντας πρωτότυπο
περιεχόμενο που την κάνει να ξεχωρίζει φέρνοντάς τη πρώτη στις προτιμήσεις και
την εμπιστοσύνη του κοινού.